Dina medarbetare i fokus  

Säker och effektiv medarbetarinformation
för både dig och din chef.


 

Se produktblad » 

    

 

    
 
 
Hogia OpenHR
Inga pärmar eller lösa papper på drift. Medarbetarinformation med tillhörande dokument finns samlat i OpenHR och fungerar som ett komplement till ditt lönesystem. Administratören Chef och medarbetare ser endast vad de har rätt till efter sin behörighet.
Säkerhet
Ditt företag har, oavsett storlek, möjlighet att få IT-säkerhet på högsta nivå. Vårt mål är att du tryggt ska kunna fokusera på verksamheten, i stället för resurs- och tidskrävande infrastruktur.
Mobilitet
Genom ökad mobilitet kan företag samtidigt delegera ansvar till medarbetare långt ut i ledet. Det innebär snabbare och effektivare kommunikation, som i sin tur leder till resursbesparingar.
Integration
Hogia OpenHR kräver inga installationer och är helt sammanflätat med Hogia Lön.
Helhet
Erfarenhet och ansvarstagande får du på köpet! I 35 år har Hogia utvecklat administrativa IT-system med fokus på funktionalitet, långsiktighet och trygghet.

 

          

   

 



Frågor?
Ring oss!
Prata med våra duktiga medarbetare som specialiserar sig i din bransch.

midoffice@hogia.se
0303-72 60 90