Öka lönsamheten med digitalt affärsstöd

Mobil tidregistrering nu integrerat med Hogia Byggsystem. En unik helhetslösning – helt anpassat för byggbranschen.

Minska dubbelarbetet och effektivisera verksamhetens administration. Du kapar både tid och kostnader, och förenklar för alla med ett integrerat affärssystem. 

Mobil registrering av tid, kostnader etc. per projekt ger rätt underlag till både lön och fakturering ; ett automatiserat, effektivt flöde med stor säkerhet och kontroll. Genom integrationen med Hogias lönesystem och ekonomisystem har du allt samlat, sökbart och spårbart.

Integrationen innebär att all information finns tillgänglig digitalt och skapar ett automatiserat helhetsflöde:

  • Ger större säkerhet och övergripande kontroll
  • Du slipper papper, stansning eller felrisker
  • Snabbare uppföljning och kontroll av projekten
  • Allt är samlat, sökbart och spårbart
  • Du sparar tid och ökar lönsamheten

Du jobbar med Hogia; trygga, beprövade affärssystem och tjänster supportade av branschkunniga utbildare och en kundsupport med personligt engagemang. Vi kan din bransch och förstår därmed dina behov, och vi är dessutom lika måna om resultat som du.

Kontakta oss för mer information eller för att boka en personlig visning!

 

Ring oss idag
0303-66322

 

 

 

Alltid åtkomst via mobilapp:

  • Tidsrapportering 
  • Projekt & Arbetsorder
  • ÄTA
  • Artikelregister
  • Personalliggare
  • Dokumenthantering
  • Projektrapporter
  • Milersättning
  • Löneunderlag
  • Teamhantering