Öka lönsamheten med digitalt affärsstöd

Hogia Byggsystem är nu integrerat med ett mobilt verktyg för tidregistrering och projekthantering. En unik helhetslösning – helt anpassat för byggbranschen.

Den digitala processen minskar dubbelarbetet och effektiviserar verksamhetens administration. Du kapar både tid och kostnader, och förenklar för alla med ett integrerat affärssystem. 

Mobil registrering av tid, kostnader etc. per projekt ger rätt underlag till både lön och fakturering; ett automatiserat, effektivt flöde med stor säkerhet och kontroll. Genom integrationen med Hogias lönesystem och ekonomisystem har du allt samlat, sökbart och spårbart.

Integrationen innebär att all information finns tillgänglig digitalt och skapar ett automatiserat helhetsflöde:

  • Ger större säkerhet och övergripande kontroll
  • Du slipper papper, stansning eller felrisker
  • Snabbare uppföljning och kontroll av projekten
  • Allt är samlat, sökbart och spårbart
  • Du sparar tid och ökar lönsamheten

Du jobbar med Hogia; trygga, beprövade program och tjänster supportade av branschkunniga utbildare och en kundsupport med personligt engagemang. Vi kan din bransch och förstår därmed dina behov, och vi är dessutom lika måna om resultat som du.

Kontakta oss för en personlig visning, eller anmäl dig till ett av våra frukostseminarium !

 

 

 

 

 

Alltid åtkomst via mobilapp:

  • Tidsrapportering 
  • Projekt & Arbetsorder
  • ÄTA
  • Artikelregister
  • Personalliggare
  • Dokumenthantering
  • Projektrapporter
  • Milersättning
  • Löneunderlag
  • Teamhantering