Produktbild Hogia Tid & Projekthantering
EKONOMIPROGRAM  

Hogia ByråEkonomi

 

TILLÄGGSMODULER

Elektronisk fakturahantering

Hogia Anläggning

 

 

 

Hogia Tid- och Projekthantering

En uppföljning med beslut i rätt tid ger ökat förtroende

Det finns många skäl till varför en verksamhet behöver ha en bra uppföljning och redovisning av sina medarbetares tid. Det vanligaste är att inte riskera att missa fakturerbar tid, men det är också ett sätt att öka kundernas förtroende genom bättre och mer detaljerade tidsspecifikationer. För företaget är det viktigt att kunna se om uppdrag till fast pris är lönsamma eller om man måste se över sina tidsberäkningar och justera timpriserna.

Användarvänligt – du kan själv utforma din egen layout för tidregistrering och anpassa fakturorna efter dina önskemål, fakturorna skapas med automatik utifrån tidregistrering eller fakturaplan.

Integration och samordning – helt integrerat med reskontra och huvudbok. Vidarefakturering till kund kan ske med automatik vid bokning av leverantörsfaktura.

Analys och Uppföljning – du kan snabbt få fram information om vad som är gjort och av vem. När det är dags att fakturera kan du beställa rapporten ”Fakturaunderlag” med information och överblick över vad som är intressant i just ditt företag.

Webbregistering – registrera din tid snabbt och smidigt oavsett tid och plats via webbaserade Hogia PBM Time & Project. Läs mer »