Våra samarbetspartner 


Vi har ett stort partnernätverk med utvalda samarbetspartner, som ger
våra kunder unika lösningar anpassade för handelsbranschen.

Vill du bli partner till oss? Kontakta vår partneransvariga:

Annica Gilbertson 
tel. 0303-72 56 41 
annica.gilbertson@hogia.se
             
    


         
HÅRDVARA 
  BRANSCHORGANISATIONER 
Följande branschorganisationer samarbetar vi med för fördelaktiga erbjudanden till deras medlemmar:
         
 
       

Nyhetsbrev från Svensk Handel »



BETALLÖSNINGAR
       


Babs Paylink är en långsiktig samarbetspartner som tillhandahåller säkra och effektiva lösningar. Deras betalkortsterminaler finns som integrerad lösning eller som fristående. De är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning. 

Avtal i samarbete med Babs Paylink »   

 

Nets erbjuder betalterminaler, kortterminaler, terminaler och betalningslösningar för din webshop/e-butik och finns som integrerad eller fristående betalkortsterminal till vårt butiksdatasystem Hogia Retail POS.
 

Erbjuder effektiva betallösningar för alla typer av företag. Hogia Retail POS erbjuder en kassakopplad betalkortslösning via Verifone
(fd Point). 

Avtal i samarbete med Verifone »

 

Klarna gör det enklare att handla och i Hogia Retail får du tillgång till de smarta lösningar som finns för fysisk butik.

       



TIDSYSTEM 

       

Sevabs TIL-Tid är ett tidsystem för detaljhandel med personalplanering och med integration till vårt lönesystem HogiaLön Plus.
 
Ipool Time är ett webbaserat tidregistreringssystem med integration till Hogias löneprodukter.
 
Quinyx är vår samarbetspartner för schemaläggning, tidrapportering och bemanning med integration till Hogia Handellön Plus.
         

TooEasy är ett schema- och personalplaneringssystem för Svensk detaljhandel där integration till Hogias lönesystem utgör en väsentlig del av kundnyttan.
       



         
FÖRBRUKNING 
  TEKNISK UTRUSTNING
Vi erbjuder olika hårdvaror och utrustning som du behöver för programvaran Hogia Retail POS. Ingen butik är den andra lik, vi har därför tagit fram olika paket för dig med egen dator eller för dig som vill köpa ett komplett paket.
         
 
Genom Adminet förmedlar vi etiketter och kvittorullar, vi har ett mångårigt samarbete. Etiketter och kvittorullar levereras i samarbete med Adminet AB. Tfn: 0304-67 44 10, e-post: info@adminet.se
   
West International AB levererar hårdvara till våra kunder.
   
Cub Business Systems är en av våra samarbetspartner vid inventeringar i butik med hjälp av handdatorer.
         


E-HANDEL 

   

E37 erbjuder ett e-handelssystem som gör det enkelt att snabbt komma igång och bedriva lönsam e-handel. E37 e-handelssystem är ett system som går att växa i. Det finns mängder av färdiga tilläggsmoduler och specialfunktioner som kan aktiveras vid behov. Bland E37s kunder finns många snabbväxande och lönsamma e-handlare.
 
Sedan år 2000 har vi fått nöjet att följa många verksamheter på deras e-handelsresa. Hos Starweb får alla en responsiv webbutik, smarta funktioner med fokus på försäljning och en skräddarsydd design som standard. Med en integration till Hogia Retail förenas fysisk butik och e-handel i samma system och ger kunden en sömlös omnikanal upplevelse. Idag har Starweb över 800 nöjda kunder.
 

 
BRANSCHNYHETER 

       

Dagens Handel är en nödvändig kanal för alla som vill hålla sig à jour med utvecklingen och händelserna i handeln. Dagens Handel är den största tidningen som bevakar hela detalj- och partihandeln.
 

Market är den ledande informationstjänsten för beslutsfattare och medarbetare inom detaljhandeln, som håller koll på allt som händer, när det händer.
 

Habit är branschens egen facktidning, som bevakar och skriver om mode- och branschtrender ur en nyhets- och affärsvinkel.