Hogia – en naturlig del av ditt Shared Service Center

 

Effektivisering av administrationen kring lön/HR- och ekonomiarbetet – stora byråer och Shared Service Centers

Hogia Corporate Systems är en del av Hogiakoncernen och fokuserar på att hjälpa och stötta Hogias större företag och koncerner i deras arbete med effektivisering av administrationen kring lön/HR- och ekonomiarbetet. Målet är att bidra med funktionella och användarvänliga systemlösningar som gör det administrativa arbetet mer kostnadseffektivt. 

Rekommenderade produkter för din lösning

EKONOMI
Ekonomisystem för alla behov
LÖN/HR
Lösningar för lön och HR som effektiviserar din vardag
Driftlösning
Hogia Cloud tar hand om din IT-drift

Säkert, smidigt och hållbart - jobba i dina Hogiaprogram var och när du vill

Läs mer
Hogia OpenHR Medarbetare
Alla medarbetare på samma ställe – i molnet

En molntjänst som gör hanteringen av medarbetare mer lättillgänglig för rätt personer i organisationen.

Läs mer
Analys
Analys, beslutsstöd & simuleringsverktyg

Effektiva lösningar för företag och redovisningsbyråer inom analys, avstämning och granskning

Läs mer
MyPayslip
Lönebesked via app
Hogia Signit
Säker digital signering - tryggt och effektivt
Hogia OpenHR Utlägg & Resa
Enkel och effektiv hantering av kvitton, utlägg och reseräkningar
Hogia Point
Digitalt byråstöd

Navet som fördelar och dokumenterar arbetet

Läs mer
Elektronisk fakturahantering
Effektiva flöden är en självklarhet!

Både för inkommande och utgående fakturor

Läs mer
Vill du veta mer?

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vill du komma i kontakt med oss?
FÖRSÄLJNING

0303 - 688 15
forsaljning.hcs@hogia.se

SUPPORT

0303 - 688 10
support.hcs@hogia.se