Digitalisera och automatisera hanteringen för utlägg och resor

Kostnadsfritt webbinarium för Hogia OpenHR Utlägg & Resa

Välkommen till ett kostnadsfritt webbinarium den 22 april

Hogia OpenHR Utlägg & Resa ger dig en smidig hantering och möjligheten att enkelt rapportera och attestera direkt i mobilen. Låt AI-tolken sköta grovjobbet och luta dig tillbaka!

Redovisa utlägg enkelt i mobilen

Vi visar hur du med Hogia OpenHR Utlägg & Resa kan hantera utlägg löpande vid köptillfället direkt i mobilen. Du fotar dina kvitton för utlägg eller vidarebefordrar mejlkvitton. Appen tolkar kvittona och därefter förs belopp, moms och valuta in automatiskt. Utläggen attesteras och skickas vidare för utbetalning. Bokfört och klart från start! 

Skicka din reseräkning direkt

Med Hogia OpenHR Utlägg & Resa kan du göra din reseräkning på resande fot. Det finns dessutom en funktion för traktamente i Hogia OpenHR Utlägg & Resa som är synkad med Skatteverket så du slipper tänka på vilka reglers som gäller. Allt hanteras i appen.

Mötet kommer att hållas via Microsoft Teams och vi skickar information i god tid innan webbinariet och vi behöver ha din anmälan senaste 21 april. 

Kostnadsfritt webbinarium
Hogia OpenHR Utlägg & Resa
Enkel och effektiv hantering av kvitton, utlägg och reseräkningar
KUNSKAP & INSPIRATION
Med rätt system förenklas lönehanteringen

Ida Sandqvist på Laitis berättar om hur ett nytt system förenklade lönearbetet och gav henne tid över till annat.

Läs mer