Coronakrisen; råd, stöd och information till våra kunder

Just nu är Hogias fokus på att minimera eventuella störningar för våra kunder. Våra tjänster är tillgängliga som vanligt och vår support är öppen för att ta emot de frågor och funderingar som du har under den här perioden. Vår supportorganisation kan arbeta hemifrån utan förlust av effektivitet. Vi är beredda att serva dig som kund med full kapacitet, oavsett var arbetet sker. Med teknikens hjälp kan allt flyta på som vanligt. Om de globala förhållandena ändras så kan vi snabbt svara på en förändrad situation.

Åtgärder med anledning av COVID-19
Så säkrar vi fortsatt service till våra kunder

Hogia har en viktig uppgift i att skapa en trygg och säker arbetsmiljö för att skydda våra medarbetare och även kunder, partners och övriga intressenter.

Läs mer
Corona och småföretagare
Vi finns på plats för dig så att du kan säkra dina intäkter!

Just nu är Hogias fokus på att minimera eventuella störningar för våra kunder. Vi vet att du som kund måste kunna fakturera snabbt efter utfört jobb för att säkra dina intäkter.

Läs mer

Här samlar vi löpande relevant information