Kan du lön och vill hjälpa våra kunder inom handelsbranschen?

Hogia Handelssystem AB

Vill du arbeta med support och konsultationer av våra HR-produkter?

Nu har du chansen att få bli en del av vår supportorganisation som arbetar mot detaljhandeln!

Hogia Handelssystem AB, ingår i Hogiagruppen och erbjuder administrativa lösningar anpassade för handelsbranschens behov. Vi har lång erfarenhet av våra kunders arbetsflöden och en djup kompetens i hur branschen fungerar.

Hogia är en kunskapsintensiv koncern som sätter individen och personlig utveckling i fokus och erbjuder en småskalig miljö präglad av entreprenörskap.


Om tjänsten

Du kommer att arbeta med support av våra HR-produkter så som lön, resa, personal och avvikelsehanteringssystem. Du har daglig kontakt med kund via telefon, mail och direktuppkopplingar. Tycker du att det är kul att vara ute hos kunder och hålla i konsultationer och utbildningar så kommer det finnas möjligheter till detta.

Du förväntas också arbeta proaktivt för att underlätta och hjälpa våra kunder i sitt arbete i programmen, genom exempelvis kundträffar och dylikt.

För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service krävs det att vi som jobbar här ständigt håller oss uppdaterade med den senaste utvecklingen inom vårt kompetensområde och våra produkter. Därför arbetar vi kontinuerligt med utbildning, kompetensutveckling och tar hjälp av varandra inom bolaget, såväl som av den breda kompetens som finns inom Hogia-gruppen.

Vi vill att våra medarbetare ska växa och lära sig ännu mer och för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi hoppas att just du tycker att det låter spännande och vill bli en viktig del i vårt team.


Är du vår nya kollega?

Du har erfarenhet av arbete med löneadministration och vi ser gärna att du har arbetat några år med lönehantering. Har du någon form av branschkompetens inom detaljhandeln så är det meriterande, men det viktigaste är att du är trygg, ödmjuk och lyhörd. Vi tror dessutom att du är kommunikativ och tycker om både problemlösning och att arbeta med service – precis som vi!


Att arbeta hos oss

Vi jobbar långsiktigt i allt vi gör, när vi utvecklar produkter och i relation till våra medarbetare och kunder.  Vi tror att vi presterar bäst när vi är raka och tydliga i vår kommunikation och våra ansvarsområden, att vi vågar ta för oss men även att be om hjälp. Vi arbetar systematiskt med utbildning, uppföljning och coachning och lär av varandra i en prestigelös miljö. Vi hjälps åt helt enkelt. Så har vi gjort sedan starten för 37 år sedan. Idag är vi 625 medarbetare och ska bli 700 år 2020.

Vill du vara med på vår spännande resa? Vill du veta mer om den här tjänsten, och stämma av om det skulle kunna vara rätt steg för dig, eller helt enkelt vill veta mer om hur det är att arbeta på Hogia, så tveka inte att höra av dig.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan redan så snart som möjligt.

Följ oss i sociala medier för att få en inblick i vår vardag.

P.S. Vi tycker om att ha roligt på jobbet och många av oss hämtar energi och inspiration från sociala aktiviteter flera gånger i veckan. Såsom t.ex. gemensam frukost. På lunchen kanske du tillsammans med andra i Hogia running club springer en runda? För dig som gillar yoga så har vi ett yogapass på fredag lunch. Kanske sjunger du hellre? Hogia kören "In Voice" övar på måndag lunch. Det finns också möjlighet till friskvårdsmassage, här kan du tex använda ditt friskvårdsbidrag. För dig med intresse för konst så finns Hogias konstförening som anordnar utställningar och konstlotterier. Utöver detta så pågår förstås även andra mer spontana aktiviteter.


Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse3
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2017-11-28
Sista ansökningsdag
2018-04-02
Kontakt
Caroline Hertin, 0303-667 92



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan