Vill du hjälpa våra kunder med systemlösningar inom ekonomi?

Hogia Byggsystem AB



Är du IT-intresserad och lösningsorienterad, och vill använda din erfarenhet av ekonomi för att göra vardagen enklare och effektivare för våra kunder inom byggbranschen - i ett stabilt bolag som satsar stort inför framtiden?

Vi söker nu dig som vill bli del av vårt härliga och kompetenta supportteam!


Hogia Byggsystem AB erbjuder systemlösningar inom ekonomi-, löne- och personalhantering till företag inom byggbranschen. Vi är i ett expansivt skede och behöver förstärka vår branschsupport med ytterligare en medarbetare inom ekonomi. För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter. Läs mer om oss på Hogia Byggsystem AB på www.hogia.se/byggsystem/

Hogia är en kunskapsintensiv koncern som sätter individen och personlig utveckling i fokus och erbjuder en småskalig miljö präglad av entreprenörskap.


Om tjänsten

Som supportmedarbetare på Hogia Byggsystem AB kommer du att hjälpa våra kunder och besvara deras frågor kopplade till Hogias ekonomisystem samt system för elektronisk fakturahantering. Frågorna kan ofta vara av komplex karaktär och det kräver att vi som jobbar här ständigt håller oss uppdaterade med den senaste utvecklingen inom vårt kompetensområde och våra produkter. Supporten är verksamhetens hjärta och har den dagliga kontakten med kunderna i nära samarbete med bolagets övriga funktioner. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör. Det är ett givande och roligt arbete tycker vi som jobbar här. Vi hoppas att just du tycker att det låter spännande och vill bli en viktig del i vårt team.


Är du vår nya kollega?

Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet inom ekonomi. Du har en teknisk nyfikenhet och trivs i en roll där din förmåga att lösa problem och ge service kommer till sin rätt. Eftersom våra kunder har komplexa systemlösningar är det viktigt att du är lösningsorienterad och alltid har kunden i fokus. Du kommer dagligen att kommunicera med både kunder och kollegor via telefon, mail och skype, och måste därför behärska det svenska språket obehindrat i både tal och skrift. I vår kundservice arbetar vi tätt tillsammans, vilket gör det viktigt att du har lätt för att samarbeta samt är positiv och prestigelös. Vi ser gärna att du är ansvarstagande och har ett eget driv, då vi är en liten grupp på sju personer.


Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan alternativt ta en kontakt redan idag!


Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2018-12-19
Sista ansökningsdag
2019-01-24
Kontakt
Mimmi Cromberger, Talent Acquisition Specialist, mimmi.cromberger@hogia.se



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan