Produktägare för framtidens Integrationslösningar

Hogia Connect AB

Har du stort engagemang och intresse för integrationer och hur dessa bidrar till affärsnytta? Då är det dig vi söker!

Vi erbjuder

I tjänsten som kommersiell produktägare får du möjlighet att ta ett helhetsgrepp kring integrationsarbetet och driva innovation inom integrationsområdet utifrån marknadens behov.

Du kommer att arbeta i vårt team som består av två lösningsarkitekter, en integrationsspecialist, en utvecklingsansvarig och tre utvecklare samt en partneransvarig. Tillsammans med dem lyfter du integrationsarbetet och skapar en sammanhållen strategi med lösningar utifrån produktens förutsättningar. Du kommer att:

  • samarbeta med Hogiagruppens produkt- och säljbolag samt externa partners
  • informera, stötta, vägleda och ta fram riktlinjer för integrationsgränssnitt
  • driva teknikområdet för att skapa större kundnytta och konkurrenskraft
  • skapa fler och bättre integrationer

Hogia Connect AB, en del av Hogia-gruppen, ansvarar för partnerskap och integrationer för våra programvaror inom framförallt ekonomi och HR men även andra områden. Vi har hög kompetens ur ett kommersiellt och tekniskt perspektiv kring allt som rör integrationer så som marknad, avtal, kravställning, projektledning, teknik och utveckling. Vi satsar på kompetensutveckling och hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska kunna växa, utmanas och utvecklas tillsammans med oss!

Är du vår nya kollega?

Vi söker dig som är nyfiken och innovativ med stort intresse för såväl teknik som affärsnytta och som vill lösa kunders behov av standardiserade integrerade lösningar. Du lyfter blicken för att rita kartor över hur framtidens lösningar borde se ut och vad som ska göras för att det ska vara kommersiellt gångbart. Du har talang för att:

  • se flöden och helhet
  • visualisera och kommunicera lösningar
  • strukturera upp arbete, prioritera och fatta beslut
  • se vad som är värdeskapande för kunden
  • samverka och skapa förtroende
  • aktivt lyssna och ta in synpunkter
  • kommunicera väl på svenska och engelska
  • hålla presentationer i olika sammanhang

Har du intresse av, eller tidigare erfarenhet av ekonomi och HR så kommer det att vara till stor hjälp.


Låter detta som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpnade urval så välkommen in med din ansökan så snart som möjligt!

 

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2021-03-26
Sista ansökningsdag
2021-05-16
Kontakt
Jenny Cedervall, 0303-66616



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan