Vi söker en innesäljare som vill jobba mot befintliga kunder

Hogia Infrastructure Services AB

Har du sinne för IT, gillar att knyta kontakter och arbeta självständigt? Då är du rätt person för rollen som innesäljare hos oss. 

Hogia Infrastructure Services AB, en del av Hogia-gruppen, lägger stor vikt vid att leverera högsta kvalitet och expertkompetens för alla våra tjänster, allt med drift av Hogias applikationer och Hogias molnplattform (Hogia Star) som kärnverksamhet. Områden vi arbetar inom är Microsoftsystem, molnlösningar, datakommunikation, säkerhetslösningar och teknisk rådgivning.

I rollen som innesäljare på Infrastructure Services arbetar du självständigt men som en del av ett team på fyra personer. Dina huvudsakliga uppgifter är orderhantering och att ta fram offerter för vår driftstjänst till befintliga kunder som i dagsläget har någon Hogia-applikation. Du kommer dagligen att samarbeta med kollegor från andra Hogia-bolag gällande gemensamma kunder så det är viktigt att du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. 

Är du en blivande kollega?

För att trivas på Hogia, och lyckas i rollen som innesäljare behöver du ha ett intresse för teknik för att förstå den service vi säljer till kunderna. Har du tidigare erfarenhet av systemförsäljning eller kunskap om serverdrift är det en fördel för dig i den här tjänsten. 

Du är självgående, social och kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift samt trivs med att själv strukturera din arbetsdag. Du har energi och drivs av att nå uppsatta mål och ser en fördel i att få ta ett stort eget ansvar för ditt arbete. En viktig del av den här tjänsten är att omvärldsbevaka och nätverka för att hitta nya sätt att paketera och sälja vår driftstjänst. 

Att jobba hos oss 

Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan, om du har behov av det.

Välkommen in med din ansökan!

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 

 

 

 

 

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

 

Anställningsform Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning Heltid
Tillträde Enligt överenskommelse
Löneform Månadslön
Sysselsättningsgrad 100 %
Ort Stenungsund
Län Västra Götalands län
Land Sverige
Publicerat 2022-04-21
Sista ansökningsdag 2022-05-21
Kontakt Lina Hedenberg, 072-4015389

Logga in och sök

Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan