Vill du utveckla våra kunder inom El & VVS?

Hogia El & VVS System AB

Är du serviceinriktad och har erfarenhet av El & VVS-branschen? Vill du bli vår nya kundchef och arbeta med att utveckla våra befintliga kunder? Sök tjänsten idag! 

Hogia El & VVS System AB utvecklar, säljer och underhåller ett av El- och VVS-branschens ledande affärssystem. Vår kompetens efter snart 30-år i branschen är och kommer fortsatt att vara en viktig framgångsfaktor. Vår systemlösning är komplett och täcker allt ifrån offert till orderhantering, fakturering, bokföring, lön, projekt osv. Vårt mobila flöde för Android och iOS, som finns för att underlätta för montörer, är mycket populära applikationer.

Om tjänsten

I rollen som kundchef kommer du att ansvara för vår befintliga kundbas och arbeta proaktivt för att alltid ligga steget före för att ge våra kunder den bästa tänkbara servicen. Du kommer att arbeta med kundvård och anordna kundevents och utbildningar, du kommer på sikt även att få möjligheter att utveckla vårt kundvårdsprogram till nya höjder. Då våra kunder är utspridda runt om i landet förekommer resor i tjänsten. 

Tjänsten innebär även ansvar över vår support med en direktrapporterande som i sin tur ansvarar för två medarbetare. Viss försäljning förekommer även i rollen som kundchef. 

Vi är åtta personer i bolaget idag och vill bli nio, i dagsläget är vi 50/50 kvinnor och män. Det finns stora möjligheter att påverka utvecklingen inom Hogia El & VVS System som kundchef och vi tror att du kommer att växa i din roll på sikt. 

Vem är du?

Vi tror att du som har erfarenhet från yrken inom el och vvs gör dig bäst i denna roll då våra kunder verkar i branschen och vi säljer en branschspecifik produkt. Det är meriterande om du haft personalansvar i tidigare arbeten. Vi ser även positivt på om du har erfarenhet av försäljning och/eller vill utvecklas vidare inom försäljning. 

Som person är du engagerad och vet vad bra service innebär. Du har ett driv och vill lyfta samt driva utveckling och förändring av vårt bolag.   

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 675 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2019-05-29
Sista ansökningsdag
2019-06-30
Kontakt
Jenny Cedervall, 0303-666 16



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan