Branschanpassat affärssystem för camping
Att driva en campingplats handlar om så mycket mer än administration.
Vi vet.
Varför krångla till saker när man kan göra det lätt för sig? Vi hjälper dig att få dina administrativa arbetsuppgifter med ekonomi, lön och HR att inte sluka vare sig din tid, energi, ditt humör eller onödiga konsultkostnader.
Enkelt
Allt är samlat på ett ställe. Vi hjälper dig att skräddarsy en lösning efter dina behov inom ekonomi, lön och HR. Visitas kontoplan och kollektivavtal finns redan på plats.
Smidigt
Med sömlösa flöden mellan våra system – och dina egna, exempelvis bokning – hamnar alla siffror på rätt plats och blir enkla att följa upp.
Branschnära
Hogia är stolt, associerad partner med SCR och i samarbete med Visita erbjuder vi dig som är medlem flera olika rabatter och erbjudanden.
Personligt
När du behöver hjälp och hör av dig till oss står vi redo att stötta dig. Vi förstår besöksnäringens egenheter och campingägarens utmaningar. Vi finns bara ett samtal bort!
Vilka delar av vårt system behöver du?
Hogias kompletta helhetssystem omfattar alla tänkbara funktioner du skulle kunna ha användning för, men för de allra flesta räcker det att plocka ihop bara de delar som just du har behov av. Anpassat och skräddarsytt för din verksamhet!
- Bokföring
- Kvittohantering
- Momsdeklarationer
- Attestfunktioner
- Bankkoppling
- Fakturering
- Reskontra
- Semesterhantering
- Frånvarohantering
- Digitala arbetsgivarintyg
- Digitala lönebesked via app eller Kivra
Alla vi som arbetar på Hogia Hotel & Restaurant Systems AB, där även camping ingår, har tillsammans 115 års erfarenhet från besöksnäringen. Våra system är superenkla men trots det fastnar man ibland. När du har frågor finns vi här för dig – bara ett samtal bort. Vi förstår din bransch och hjälper dig gärna framåt.
Amanda Welin
Säljare
0303-666 77
amanda.welin@hogia.se
Ann-Sofie Lindberg
Säljare
0303-72 56 23
ann-sofie.lindberg@hogia.se
0303-663 50
camping@hogia.se
0303-662 90
support.hotell@hogia.se