OpenHR Medarbetare

Vi möts i molnet.
Alla medarbetare på samma ställe.

OpenHR Medarbetare är ditt medarbetarregister i molnet som fungerar både för lön, tid och dina andra HR-produkter. Alla i organisationen har tillgång till det dom behöver och du har full koll på vem som har access till vilka delar i systemet. OpenHR Medarbetare är integrerat med Hogias löneprodukter vilket leder till mindre tid åt administration, högre kvalitet på arbetet och större effektivitet i vardagen. Helt enkelt.

Användarvänligt

Enkel och smidig hantering av medarbetaruppgifter för alla användare i organisationen.

Med affärssystemet i molnet kan du arbeta var du än är.

Mobilt

Alltid tillgängligt och fungerar lika bra i mobilen.

Sparar tid

När rätt person har åtkomst till rätt uppgifter sparar alla tid.

GDPR-säkert

Medarbetaruppgifter tillgängliggörs och hanteras enligt GDPR.

OpenHR Medarbetare

Ditt medarbetarregister i molnet som fungerar både för lön, tid och dina andra HR-produkter.

OpenHR Medarbetare

Ditt medarbetarregister i molnet som fungerar både för lön, tid och dina andra HR-produkter.

Med Hogia OpenHR Medarbetare:

  • kan du analysera och bearbeta nyckeltal för personalen såsom antal anställda, medellön och könsfördelning
  • har du HogiaLön Plus medarbetarregister i molnet
  • är det smidigare än någonsin att genomföra lönerevision
  • får du historik på alla anställningsuppgifter
  • kan du på ett smidigt och enkelt sätt spara dokumenten som hör till medarbetaren
  • har alla medarbetare tillgång till sin egen medarbetarinformation inklusive kontaktuppgifter och barn
  • slipper du som administratör tyda handskrivna lappar eller hantera mail och telefonsamtal angående frågor kring eller uppdatering av medarbetaruppgifter
  • får du en säker validering på angivna uppgifter, vilket gör administrationen enkel och säker för alla användare
  • kan alla medarbetare själva uppdatera sina personuppgifter
  • kan även chefer och andra roller med personalansvar lägga upp nyanställda
  • kan du definiera de löneavtal som gäller för din organisation vilket ger fint stöd vid registrering
  • kan du enkelt koppla på Hogia OpenHR Tid som är helt integrerat
  • kan du och alla medarbetare själva välja språkinställning, svenska eller engelska
Vill du veta mer?

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Försäljning 0303-72 60 90

Relaterat

Affärssystem i molnet
Ekonomi, lön och utläggshantering

Med ett affärssystem i molnet, anpassat för just ditt företag, kan du enkelt sköta ekonomi, lön och utläggshantering var du än befinner dig.

Läs mer
LÖN/HR
Lösningar för lön och HR som effektiviserar din vardag
Hogia OpenHR Tid
Digital Tidrapportering

Tidrapportera när du vill, var du vill

Läs mer
Hogia OpenHR Utlägg & Resa
Enkel och effektiv hantering av kvitton, utlägg och reseräkningar
Lönesystem
Heltäckande lönesystem för alla typer av verksamheter

Med Hogia får du ett lönesystem som är anpassat för din bransch och med kunnig support som sätter dig som användare i fokus.

Läs mer
Kunskap & Inspiration
Vill du underlätta registrering av medarbetaruppgifter?

Hogias expert på molnlösningar för HR-området berättar hur du förenklar hanteringen av medarbetaruppgifter.

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Hur ser framtiden ut för löneadministratörer?

Zennie Sjölund är branschansvarig Lön på Srf konsulterna, hon berättar om hur framtiden kan se ut för branschen.

Läs mer