Digital tidrapportering med Hogia OpenHR Tid

Fixa allt som rör tid på nolltid.

Rapportera och attestera i molnet.

OpenHR Tid ger dig som medarbetare ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering. Som chef får du en tydlig översikt och kan attestera alla tidrapporter i ett svep.

Användarvänligt

Snabbt och enkelt att komma igång.

Mobilt

Tidrapportera eller attestera när du vill, var du än befinner dig.

Effektivt

Överföring av tider till HogiaLön Plus för lönekörning.

Sparar tid

Validering som minimerar risken för att medarbetaren registrerar fel.

Med OpenHR Tid:

  • granskar och attesterar du tidsunderlag i mobilen
  • importerar du anställda från HogiaLön Plus
  • får du tidrapporter för arbetstid, frånvaro, övertid och tillägg oavsett anställningsform
  • kan du enkelt ändra schema
  • får du tidkoder rätt mappade mot lönearter baserat på din organisation
  • får du en säker validering mot schema för att undvika fel- eller dubbelregistrering
  • skapar du attestgrupper och anger attestant
  • kan du som medarbetare lägga in dina avvikelser för en period
  • får du som medarbetare en tydlig överblick över eventuella avvikelser och schemalagd tid
  • får du som administratör och/eller attestant en månadsvy per anställd där du tydligt ser avvikelser mot schemat.
KUNSKAP & INSPIRATION
Fokus på lönespecialisterna under krisen

Med nya produkter, programändringar och en kunnig support mötte Hogia kundernas behov av stöd under krisen.

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Säker signering

Digital signering – stora vinster för arbetsgivare

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Nu kan det gå snabbt att skriva arbetsgivarintyg

Unik koppling till lönesystemet ger dig möjlighet att göra arbetsgivarintyg med bara ett knapptryck.

Läs mer
Vill du veta mer?

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vill du komma i kontakt med oss?
Försäljning
0303-72 60 90