OpenHR Tid
Digital tidrapportering
OpenHR Tid ger dig som medarbetare ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering. Som chef får du en tydlig översikt och kan attestera alla tidrapporter i ett svep.
Användarvänligt
Snabbt och enkelt att komma igång.
Mobilt
Tidrapportera eller attestera när du vill, var du än befinner dig.
Effektivt
Överföring av tider till HogiaLön Plus för lönekörning.
Sparar tid
Validering som minimerar risken för att medarbetaren registrerar fel.
Med OpenHR Tid:
- kan du granska och attestera tidsunderlag direkt i mobilen
- kan du enkelt välja till OpenHR Medarbetare
- kan du på ett smidigt och enkelt sätt ändra schema
- får du en en säker validering mot schema för att undvika felregistrering av avvikelser
- kan du anpassa validering av avvikelser mot schemat
- kan du skapa attestgrupper och ange attestant
- kan du lägga upp attestanter som inte är medarbetare i företaget
- får alla medarbetare en överblick av sina eventuella avvikelser och schemalagd tid
- kan alla administratörer och attestanter få en månadsvy per anställd, där avvikelser mot schemat tydligt visas
- kan du lägga upp egna avvikelser och styra vilka medarbetare som har tillgång till vilka
- kan du och alla medarbetare själva välja språkinställning, svenska eller engelska
OpenHR Tid
Ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering för dig som medarbetare.
Ditt medarbetaregister i molnet som fungerar både för lönerevision, tid och dina andra HR-produkter.
Läs merMed Hogia får du ett lönesystem som är anpassat för din bransch och med kunnig support som sätter dig som användare i fokus.
Läs merMed nya produkter, programändringar och en kunnig support mötte Hogia kundernas behov av stöd under krisen.
Läs merUnik koppling till lönesystemet ger dig möjlighet att göra arbetsgivarintyg med bara ett knapptryck.
Läs mer