OpenHR Tid
Digital tidrapportering

OpenHR Tid ger dig som medarbetare ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering. Som chef får du en tydlig översikt och kan attestera alla tidrapporter i ett svep.

Användarvänligt
Snabbt och enkelt att komma igång.

Mobilt
Tidrapportera eller attestera när du vill, var du än befinner dig.

Effektivt
Överföring av tider till HogiaLön Plus för lönekörning.

Sparar tid
Validering som minimerar risken för att medarbetaren registrerar fel.
Med OpenHR Tid:
- granskar och attesterar du tidsunderlag i mobilen
- helt integrerad med OpenHR Medarbetare
- får du tidrapporter för arbetstid, frånvaro, övertid och tillägg oavsett anställningsform
- kan du enkelt ändra schema
- får du tidkoder rätt mappade mot lönearter baserat på din organisation
- får du en säker validering mot schema för att undvika fel- eller dubbelregistrering
- skapar du attestgrupper och anger attestant
- kan du som medarbetare lägga in dina avvikelser för en period
- får du som medarbetare en tydlig överblick över eventuella avvikelser och schemalagd tid
- får du som administratör och/eller attestant en månadsvy per anställd där du tydligt ser avvikelser mot schemat.
- kan du och alla medarbetare själva välja språkinställning, svenska eller engelska
OpenHR Tid
Ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering för dig som medarbetare.
Hogia OpenHR Medarbetare
En molntjänst som gör hanteringen av medarbetare mer lättillgänglig för rätt personer i organisationen.
Läs merHogia OpenHR Utlägg & Resa
Lönesystem
Med Hogia får du ett lönesystem som är anpassat för din bransch och med kunnig support som sätter dig som användare i fokus.
Läs merKUNSKAP & INSPIRATION
Med nya produkter, programändringar och en kunnig support mötte Hogia kundernas behov av stöd under krisen.
Läs merKUNSKAP & INSPIRATION
Unik koppling till lönesystemet ger dig möjlighet att göra arbetsgivarintyg med bara ett knapptryck.
Läs mer