OpenHR Tid

Digital tidrapportering

Fixa allt som rör tid på nolltid.
Rapportera och attestera i molnet.

OpenHR Tid ger dig som medarbetare ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering. Som chef får du en tydlig översikt och kan attestera alla tidrapporter i ett svep.

Användarvänligt

Snabbt och enkelt att komma igång.

Med affärssystemet i molnet kan du arbeta var du än är.

Mobilt

Tidrapportera eller attestera när du vill, var du än befinner dig.

Effektivt

Överföring av tider till HogiaLön Plus för lönekörning.

Sparar tid

Validering som minimerar risken för att medarbetaren registrerar fel.

Med OpenHR Tid:

  • kan du granska och attestera tidsunderlag direkt i mobilen
  • kan du enkelt välja till OpenHR Medarbetare
  • kan du på ett smidigt och enkelt sätt ändra schema
  • får du en en säker validering mot schema för att undvika felregistrering av avvikelser
  • kan du anpassa validering av avvikelser mot schemat
  • kan du skapa attestgrupper och ange attestant
  • kan du lägga upp attestanter som inte är medarbetare i företaget
  • får alla medarbetare en överblick av sina eventuella avvikelser och schemalagd tid
  • kan alla administratörer och attestanter få en månadsvy per anställd, där avvikelser mot schemat tydligt visas
  • kan du lägga upp egna avvikelser och styra vilka medarbetare som har tillgång till vilka
  • kan du och alla medarbetare själva välja språkinställning, svenska eller engelska

OpenHR Tid

Ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering för dig som medarbetare.

OpenHR Tid

Ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering för dig som medarbetare.

LÖN/HR
Lösningar för lön och HR som effektiviserar din vardag
Hogia OpenHR Medarbetare
Alla medarbetare på samma ställe – i molnet

Ditt medarbetaregister i molnet som fungerar både för lönerevision, tid och dina andra HR-produkter.

Läs mer
Hogia OpenHR Utlägg & Resa
Enkel och effektiv hantering av kvitton, utlägg och reseräkningar
Lönesystem
Heltäckande lönesystem för alla typer av verksamheter

Med Hogia får du ett lönesystem som är anpassat för din bransch och med kunnig support som sätter dig som användare i fokus.

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Fokus på lönespecialisterna under krisen

Med nya produkter, programändringar och en kunnig support mötte Hogia kundernas behov av stöd under krisen.

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Säker signering

Digital signering – stora vinster för arbetsgivare

Läs mer
KUNSKAP & INSPIRATION
Nu kan det gå snabbt att skriva arbetsgivarintyg

Unik koppling till lönesystemet ger dig möjlighet att göra arbetsgivarintyg med bara ett knapptryck.

Läs mer
Vill du veta mer?

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vi visar dig våra produkter direkt på din dator, samtidigt som du pratar med oss i telefon.

Vill du komma i kontakt med oss?
Försäljning
0303-72 60 90