Handel
Är sömlös omnihandel möjligt?
Kolla in vår affärslösning för grossist och butik!
Framgångsrikt företagande förutsätter att du har koll på din verksamhet. Du kan din produkt och vi har verktygen för att hålla koll på allt runt omkring. Allt från hantering av personal, lön och ekonomi till dina verksamhetsnära och affärskritiska flöden. Vi hjälper dig fokusera på företagandet och förverkliga dina drömmar helt enkelt!
Öka lönsamheten
Vi hjälper dig ha koll på din verksamhet i realtid så att du kan fatta vinnande beslut i rätt tid.
Nya möjligheter
Häng med i handelns digitalisering. Våra lösningar hjälper dig och dina behov på resan!
Flexibel helhet
Välj helhetslösningar utefter dina behov. Vi jobbar med de bästa inom e-handel, betallösningar och tidsystem.
Branschkunnig support
Du har alltid tillgång till vår personliga support som kan alla dina systemanpassningar inom handel, ekonomi och HR.
Våra lösningar
Vi kan mycket inom handel, här är våra lösningar för din bransch:
Fler lösningar
Elektronisk fakturahantering
Shared Service Center
KUNSKAP & INSPIRATION
Några av våra partners
Quinyx är vår samarbetspartner för schemaläggning, tidrapportering och bemanning med integration till Hogia Handelslön Plus.
Med HiCore Systems hanterar du enkelt lager och inköp; har du fysisk butik använder du deras kassa och som grossist skapar du order och fakturor med smidig direktkoppling till redovisningen. Och sömlös omnihandel får du tillsammans med marknadens bästa e-handelsleverantörer. För dig som vill ha koll på din verksamhet.
TooEasy är en samarbetspartner för schemaläggning, tidrapportering och bemanning med integration till Hogia Lönesystem. Med TooEasy är man trygg i att anställdas kontrakt och avtal följs.
Svensk Handel är en arbetsgivarorganisation som driver handelns frågor för parti-, detalj- och e-handeln. De jobbar för att förbättrar villkoren för drygt 9 000 handlare i Sverige och har i uppdrag att stärka handelns konkurrenskraft. Som medlem i Svensk Handel har du förmånliga rabatter från Hogia.
QBIS erbjuder moderna system för tidrapportering och projekthantering som hjälper verksamheter att spara tid i administrationen.
Tid och lön i en totalintegrerad helhetslösning som täcker allt från ett webbaserat tidrapporteringssystem till ett kraftfullt och säkert lönesystem. TIDOMAT Portal, integrerat med våra bransch-anpassade HR-lösningar ger dig flexibilitet och tid över. Inget mer dubbelarbete eller glapp mellan olika register.
Vi hjälper dig hela vägen!
Med dina behov i fokus hjälper vi dig med allt från uppstart till personlig support och utbildning. Hör av dig så tar vi nästa steg tillsammans!
Malin Karmteg
Säljare
Mattias Hermansson
Säljare
Maria Svensson
Support Lön/HR
Åsa Karlsson
Säljare
0303 - 663 70
handel@hogia.se