Under detta kostnadsfria webinar visar vi hur du med hjälp av befintliga funktioner i Hogia Utlägg & Resa kan göra hanteringen av utlägg och resor både enklare och effektivare – för hela organisationen. Vi går igenom tre smarta funktioner som tillsammans sparar tid, ökar kontrollen och skapar en smidigare vardag för både medarbetare och ekonomiavdelning.
Du kommer att få veta mer om:
- Swish-utbetalningar – medarbetaren får tillbaka pengarna direkt.
- Dela upp dina utlägg mellan ekonomi och lönesystem automatiskt.
- Klimatrapportering – få insikt i företagets klimatavtryck baserat på utlägg och resor.
Vi visar hur allt hänger ihop i ett modernt, digitalt flöde – från kvitto till bokföring och rapportering.
Praktisk information
- Datum: 26 november
- Tid: 25 minuter
- Presentatör: Linda Falk tillsammans med Anders Gustafsson från Hogia
Varför delta?
- Se hur du kan automatisera och förenkla utläggsprocessen.
- Få inspiration till hur du kan nyttja funktionerna i Hogia Utlägg & Resa fullt ut.
- Upptäck hur du samtidigt kan bidra till företagets hållbarhetsarbete.
Anmäl dig nu och ta del av hur Hogia Utlägg & Resa gör din utläggshantering snabbare, smartare och enklare.