Affärssystem i molnet
som uppgraderar din
produktivitet

Med Hogias affärssystem för små och medelstora företag kan du enkelt skapa smidigare arbetsflöden som är skräddarsydda helt efter dina specifika behov.
Brett utbud av funktioner.
Handplocka de funktioner du behöver.
Personlig support.

Funktioner

Anpassa ditt affärssystem

I Hogias affärssystem samverkar smarta applikationer som skapar enkla processer och minskar manuellt arbete. Anpassa systemet efter dina behov genom att enkelt lägga till eller ta bort funktioner och tjänster. Allt sköts smidigt via molnet, utan behov av installationer. Här är ett urval av tillgängliga funktioner som du kan läsa mer om längre ner på sidan:

Ekonomi
Bokföring och moms
Attest
Elektronisk fakturering
Bankintegration
Leverantörsfaktura
Flerbolagshantering
Lön
Lönerevision
Tid och avvikelser
Digitala lönespecar
Medarbetarregister
Utlägg och resa
Swish-integration
Reseräkningar
Elektronisk signering
Visuell presentation

Fokus på affärssystemet

Det bästa sättet att bekanta dig med vårt affärssystem är genom att se det med egna ögon. Upptäck den smidiga navigeringen mellan verktygen, ta en titt på gränssnittet och utforska hur de olika funktionerna kan optimera din verksamhet.

För en ännu djupare förståelse av hur våra funktioner boka en personlig demo.
Specifikationer

En hel värld av affärslösningar

Lön- och HR-funktioner

Hantera lön- och personalfrågor i ett och samma affärssystem. Vi hjälper dig sätta ihop ett paket som passar dina önskemål, oavsett om du arbetar med flera bolag eller i den lite mindre verksamheten.
Hantering av löner
Lön
Skapa en skräddarsydd löneprocess med våra automatiserade och sömlösa funktioner. Systemet gör det enkelt att beräkna skatt, arbetsgivaravgifter, semester, samt ta fram lönespecifikationer och arbetsgivardeklarationer. Valmöjligheterna med tilläggsmoduler och funktioner gör att systemet passar både småföretagare och större bolag.
Lönerevision
Förenkla den årliga löneöversynen. Istället för komplicerade Excel-listor erbjuder systemet funktioner för att bjuda in chefer att delta i revisionsprocessen och underlätta för godkännande.
Digitala lönespecar
Skicka lönebesked online – ett GDPR-säkrat, enkelt och prisvärt sätt att hantera digitala lönespecar. Medarbetare kan enkelt få tillgång till sina lönespecifikationer via mobil eller dator. Med färdiga integrationer för både Kivra och Benify.
Medarbetarregister
Hantera medarbetaruppgifter säkert och smidigt för hela organisationen. Funktionen minskar tiden för administrativa uppgifter och främjar högre kvalitet på arbetet.
Tid- och avvikelserapportering
Ett praktiskt verktyg för tid- och avvikelserapportering för en smidig översikt och attestering av alla tidrapporter. Få översiktliga rapporter för arbetstid, frånvaro, övertid och tillägg oavsett anställningsform.

Support som är extra uppskattad

Det ska gå smidigt att komma igång med ditt affärssystem. Det är där vår personliga kundsupport kommer in i bilden. De är experter på våra produkter, är insatta i din bransch och finns till hands för att svara på frågor – stora som små.

Hogia erbjuder alltid personlig support av och med produktexperter.
FAQ

Vanliga frågor

Är det något särskilt du undrar över? Här hittar du svar på vanliga frågor som vi brukar få.

Visst är det dags att uppgradera ditt affärssystem?

Vill du veta mer? Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

Kontakta oss på 0303-72 90 60