Affärssystem i molnet

Ekonomi, lön och utläggshantering

Upplev en enklare vardag.
Samla ditt affärssystem i molnet.

Få tid över till viktigare uppgifter

Vi på Hogia vet att din tid är dyrbar. Med ett affärssystem i molnet, anpassat för just ditt företag, kan du enkelt sköta ekonomi, lön och utläggshantering var du än befinner dig. Integrationen mellan de olika applikationerna, tillsammans med smarta AI-funktioner, gör att de manuella moment som tidigare tagit mycket tid blir färre och blir betydligt smidigare. Upptäck hur du kan maximera ditt arbetsflöde med Hogias molntjänster.

Med affärssystemet i molnet kan du arbeta var du än är.

Tillgängligt

Du har alltid tillgång till ditt affärssystem i molnet. Logga enkelt in via din webbläsare.

Din data förs automatiskt över mellan applikationerna.

Sömlöst

Överföring av data mellan affärssystemets olika applikationer sker i realtid. Det förenklar din vardag.

Hogias molntjänster har smarta AI-funktioner inbyggda i systemet.

Smart AI

Låt AI bli din perfekta arbetskollega som avlastar i tidskrävande och upprepande moment.

Skapa ett affärssystem som passar just ditt arbete.

Välj själv

Kombinera applikationer och skapa ett affärssystem som passar dig.

Vill du veta mer?  Boka gratis demo

Uppgradera din effektivitet

Betala inte för mer än du behöver.

Du skapar din skräddarsydda lösning med de applikationer du behöver inom både ekonomi och  HR/lön. Om du till exempel kombinerar lönesystemet Hogia OpenHR Lön och ekonomisystemet  Hogia OpenBusiness, kan bokföringsordrar automatiskt överföras direkt. Smidigt, eller hur? 

Hogia ekosystem i molnet

Vilka applikationer passar dig?

Hogias affärssystem i molnet består av ett flertal smarta applikationer som arbetar tillsammans för att uppfylla dina behov. Du kan enkelt lägga till och dra ifrån applikationer utifrån vad du behöver. Inga installationer behövs – enklare blir det inte.

Hogia OpenBusiness Ekonomi underlättar ditt ekonomiarbete.

Hogia OpenBusiness Ekonomi

Ett komplett system som ger dig full koll på företagets ekonomi. Med OpenBusiness har du många smarta funktioner som  underlättar ditt arbete – från bokföringsprocesser till fakturering och deklaration. Läs mer

Hogia OpenHR är ett enkelt och intuitivt lönesystem.

Hogia OpenHR Lön

Gör det enklare än någonsin att smidigt, säkert och snabbt betala ut löner. Standardiserade löneartsregister, och fullt integrerat med våra övriga applikationer i molnet. Läs mer

Hogia OpenHR Utlägg & Resa är modern utläggshantering när den är som bäst.

Hogia OpenHR Utlägg & Resa

Det är enkelt att registrera reseersättning och kvitton skannas direkt med mobilen.  Möjligheten att göra Swish-utbetalningar innebär att medarbetare kan få ersättning direkt på utlägg. Läs mer

Hogia Signit är en trygg och säker e-signeringstjänst som uppfyller EUs lagkrav.

Hogia Signit

Med vår mycket uppskattade e-signeringstjänst skapar du juridiskt bindande digitala signaturer som uppfyller EUs lagkrav. Tryggt och enkelt med BankID eller SMS-identifiering. Läs mer

Samla ditt medarbetarregister i molnet med Hogia OpenHR Medarbetare.

Hogia OpenHR Medarbetare

Ger medarbetare och chefer  tillgång att se och uppdatera sina egna personuppgifter, som adress eller bankkontonummer. Läs mer

Tidrapportering har aldrig varit enklare och mer lättillgängligt med Hogia OpenHR Tid.

Hogia OpenHR Tid

Gör det enklare än någonsin för anställda att rapportera avvikelser, var de än befinner sig. Efter validering och attestering överförs allt smidigt till  lönesystemet. Läs mer

Visst är det dags att uppgradera ditt affärssystem?

Vill du veta mer? Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

Kontakta oss på 0303-72 90 60

Därför väljer allt fler företag Hogias molntjänster:

  • Du betalar bara för de applikatoner du behöver.
  • Alla användare kommer åt samma register – ändringar sker i realtid.
  • Upparbetade samarbeten med väl valda partners samt öppna API:er för integration med andra system.
  • Systemuppdateringar sker automatiskt utan att du behöver göra något.
  • Det intuitiva och enhetliga utseendet gör att du snabbt hittar och känner dig som hemma i applikationerna.
Det intuitiva gränssnittet gör att du alltid känner igen dig – oavsett om du loggar in på datorn eller din mobila enhet.
Vill du veta mer?  Boka gratis demo