Konsult som vill utbilda kunder i vårt fastighetssystem

Hogia


För att ta vår organisation till nästa nivå så söker vi på Hogia Fastighetssystem nu dig, drivna och serviceinriktade kollega, som vill hålla utbildning för våra kunder och se till att de kommer igång med sina program!


Hogia Fastighetssystem AB ingår i Hogiagruppen och utvecklar, säljer och underhåller systemstöd för fastighetsbranschen. Vi tillhandahåller lösningar som kan göra vardagen enklare, mer effektiv och lönsam för både fastighetsägare och hyresgäster. Vi erbjuder både windowsbaserade klientserver-system och moderna mobil- och molnbaserade system.


Om tjänsten

I din nya roll som konsult hos oss så kommer du att hålla utbildningar och se till att våra kunder kommer igång med sina program enligt vår process från sälj till nöjd kund. Det kommer framför allt att handla om fastighetssystemet men kan även röra sig om vårt ekonomisystem. En vanlig dag kommer du att ha bokningar både för- och eftermiddag, men planeringen av det kan du styra rätt så mycket själv. Det är en flexibel roll som du för tillfället sköter på distans, men i vanliga fall så innebär tjänsten också att du är ute och besöker våra kunder på plats. Du kommer att ha en konsultkollega hos oss på Fastighetssystem, men du arbetar också nära våra supportmedarbetare.


Är du den vi söker?

Du har tidigare erfarenhet av arbete i support eller som konsult inom affärssystem, alternativt annat serviceinriktat arbete. Du bör ha goda kunskaper inom ekonomi, och med fördel har du arbetat i våra programvaror. Erfarenhet/kunskap om fastighetsbranschen är inget krav, om du bara har ett intresse för att lära dig! Som person är du framåt, serviceinriktad, ansvarstagande och lösningsorienterad, med ett stort driv och intresse för att utvecklas och lära nytt. Kontakten med kunderna ger dig energi i ditt dagliga arbete.


Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, alternativt ta en kontakt med Mimmi Cromberger om du vill veta mer!


Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2021-04-13
Sista ansökningsdag
2021-05-09
Kontakt
Mimmi Cromberger, mimmi.cromberger@hogia.se



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan