Driven systemspecialist för digital signeringslösning

Hogia


Är du lösningsorienterad och engagerad, samt har ett stort tekniskt intresse? Vill du bygga upp framtidens kundservice som systemspecialist för Signit?

Nu får du möjlighet att ta dig an en spännande nyckelroll i vårt drivna team.


Hogia Signit och digital signering är ett nytt satsningsområde för Hogia. Utmaningarna såväl som möjligheterna är många, kopplat till den fortsatta lanseringen av produkten på marknaden.


Ditt nya arbete

Hogia Signit är en produkt som säljs genom många olika kanaler på Hogia, och genom dem finns även supportkontakten med slutanvändarna. I din nya roll kommer du att ansvara för att bygga upp och driva den bästa tekniska baksupporten man kan tänka sig. Du har kontakt med våra interna branschbolag och i vissa fall även med partners som använder lösningen, och du säkerställer att de har den kompetens inom området som de behöver för att kunna erbjuda support i framkant till slutkunderna. Då digital signering fortfarande är ett nytt område för Hogia så finns det ett behov av att fortsätta att bygga från grunden. Det är avgörande att du arbetar proaktivt för att minimera kundens supportbehov, för att i slutänden skapa en nöjdare kund och mindre belastning på den bemannade supporten. Det faller sig naturligt att du även är med och aktivt driver eSupport-frågan ur ett Signit-perspektiv.

Digital signering och speciellt identifiering är ett fokusområde även från myndigheternas sida så komplexitetsnivån är därmed lite utöver det vanliga. Att bevaka det här området i stort kommer vara viktigt för samtliga i teamet, för att vi ska försäkra oss om att vi kan vara med och påverka och skapa standarder.


Är du vår nya kollega?

För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av kundservice och då gärna inom programvaror och/eller molnbaserade, digitala tjänster. Vi ser att du idag kanske arbetar som systemspecialist eller inom support för någon molnbaserad produkt. Eftersom tjänsten bland annat handlar om att bygga upp teknisk baksupport och sedan förvalta och vidareutveckla den är det viktigt att du har ett eget driv, engagemang samt ett strukturerat förhållningssätt. Som person är du positiv, lösningsfokuserad, ansvarstagande och naturligtvis kundorienterad. Du har eftergymnasial utbildning, gärna ett intresse för teknik, och du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.


Vi arbetar med löpande urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan alternativt hör av dig redan idag!

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Anställningsform
Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning
Heltid
Tillträde
Enligt överenskommelse
Löneform
Månadslön
Sysselsättningsgrad
100%
Ort
Stenungsund
Län
Västra Götalands län
Land
Sverige
Publicerat
2021-06-01
Sista ansökningsdag
2021-06-24
Kontakt
Mimmi Cromberger, mimmi.cromberger@hogia.se



Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan