Supportansvarig med intresse för teknik och digitala resetjänster

Hogia Public Transport Systems AB

Vi behöver nu förstärka vårt team med en driven och teknikintresserad supportansvarig, är det dig vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I rollen som supportansvarig ansvarar du för vårt supportteam som idag består av sex personer. Din främsta uppgift är att leda och driva teamet och verksamheten framåt genom att effektivisera rutiner samt arbetssätt så att vi vägleder våra kunder på bästa sätt. Du kommer själv att vara delaktig i supporten samt ha ett övergripande ansvar för flera kunder. Vi stöttar våra kunder genom felsökningar, uppgraderingar, installationer och veckovisa möten kring drift- och förvaltning. 

Är du vår nya kollega? 

Vi söker dig som är strukturerad och har en koordinerande ådra. Om du uppskattar en vardag med högt tempo är vi bolaget för dig! Då rollen innebär personalansvar ser vi gärna att du har erfarenhet eller ser det som ditt nästa steg i din personliga utveckling. För att trivas i rollen är det viktigt att du gillar att arbeta med människor, tycker om att ständigt utvecklas och lära dig nya saker. 

Vi tror att du har en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Då vi har kunder inom Norden är det viktigt att du har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. 

Att jobba hos oss

Hogia Public Transport Systems - Resenärer har ett ökande behov av nya digitala resetjänster och det ställer allt högre krav på aktörerna i kollektivtrafikbranschen. Med hjälp av öppna data genom standardiserade gränssnitt skapas förutsättningar för nya digitala lösningar som underlättar resor med kollektivtrafik. Med våra system kan våra kunder per automatik förse sina resenärer med tillförlitlig reseinformation i realtid före, under och efter sin resa.

Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi på Hogia smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, underbar havsnära arbetsmiljö och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan.

 

Låter detta som din nästa utmaning? Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan!

 

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

 

Anställningsform Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning Heltid
Tillträde Enligt överenskommelse
Löneform Månadslön
Sysselsättningsgrad 100%
Ort Stenungsund
Län Västra Götalands län
Land Sverige
Publicerat 2023-01-11
Sista ansökningsdag 2023-02-13
Kontakt Filippa Isaksson, 0764-921138

Logga in och sök

Var inte denna tjänst helt rätt för dig?
Skicka gärna in spontanansökan med ditt CV, så hör vi av oss om det dyker upp en tjänst som skulle passa dig!

Skicka in en spontanansökan