Digitalisera och automatisera din fakturahantering

Vårens kostnadsfria webbinarier är uppdelade på två teman; ett där vi berättar generellt om fördelarna med att digitalisera flödet och ett där vi visar hur det funkar i Hogias lösning.

Rekommendationerna kring distansarbete i pandemitider har fått företag att snabbt digitalisera flera arbetsuppgifter. Ändå upplever många att de fortfarande måste åka till kontoret och sitta med fysiska papper när de ska hantera fakturor, avtal och andra dokument. Men med dagens teknik är många fler uppgifter än vad man tror möjliga att digitalisera.

Några av fördelarna med Hogias helhetslösning

  • Enkel hantering av alla fakturor; e-fakturor, pdf och papper
  • Attestera via webben eller mobilen
  • Bättre likviditet och snabbare betalt
  • Sänkta faktureringskostnader
  • Inga tappade fakturor. Du har full kontroll på hela flödet av kund- och leverantörsfakturor
  • Automatisk matchning av genomförda betalningar mot leverantörsfakturor i ekonomisystemet
Anmäl dig och dina kollegor nu

Vill du komma i kontakt med oss?
FÖRSÄLJNING

0303 - 72 60 50
fakturacirkeln@hogia.se 

SUPPORT

0303 - 666 15
approval.support@hogia.se